Poslední návštěva: Právě je 25 kvě 2026 21:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prosím o radu - reprobedny
PříspěvekNapsal: 14 srp 2014 16:30 
Řádný člen

Kraj:
Nejdříve bych chtěl uvést ,že jsem tu nováček a hlavně laik a omlouvám se tak za případné neodborné vyjadřování.Chtěl bych nějaké regálové bedny v ceně tak 5.-10.tis ,které by alespoň trochu slušně hrály.
Letos jsem jsem svuj receiver Technics dal do kuchyně,protože jsem koupil také starý,ale vynikající zesilovač Akai AM-57 jak se později ukázalo od uživatele těchto stránek,kterému tímto ještě jednou děkuji.Zesík je perfektní.
Chtěl jsem zesíku a hlavně mě dopřát lepší repro,tak jsem koupil BaW DM110 z roku 84 jel jsem pro ně do Brna a poslech byl přes nějaký kouzelný Vintage zesilovač a bylo to dobré.Opravdu hrály DM 110 lépe než BaW 601 a 602.