Poslední návštěva: Právě je 26 kvě 2026 18:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 89 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak naložit s reproduktory Tesla ARN 6608 ARO 6604 ARV 161?
PříspěvekNapsal: 07 lis 2010 20:05 
Řádný člen

Kraj: ČR - Ústecký
Zdravím Vás

Ač nejsem žádný začátečník a první bednu... jsem ztloukl pomocí hřebíků a osadil zvláštní směsí repro- co dům dal ,zapojených dvojlinkou se standardním 0,8 ohm s jasným koncem produkce/odnesl to koncák gramofonu osazen tuším 2Nu s 2W jsem pokročil o něco dále.Jsem spíše zběratel a repassuji Teslu .

Mám v zásobě slušné množství rep. Tesla tak mě napadlo cvičně něco zmáknout /únik z repassu, kde se vše podřizuje originalitě /
Hledal jsem proto třípásma Tesla podle osazení a vždy jsem musel konstatovat ,to už tu bylo .
Volba padla samosebou na řadu 660x z osmdesátých let .Rozměry pro bytovou sestavu cca 5Ol třípásmo
Odlišností od řadových ,nebo spíše směsí kladů jsem zvolil následně
bass 2x ARN 6608 zapojených para,/osvědčeno z RS /
středy a výšky ARO 6604 koaxialně s ARV 161/ z osmičkové řady/i když tam byl 081 a v tom je i záměr zkusit koax v této sestavě
ozvučnice a záda z 30mm z pevněné dřevotřísky ,boky z 24
čistý vnitřní objem 52l/odpočítán objem výstuže ,rep, i bedny pro středy apod..
Je to jen studie a vím, že je překonaná již 20 let . Určitě to postavím .
Co tomu řikáte,
Než mě budete Kamenovat předem žádám o lehké hody a porozumění,.

Upraveno 291110 ,odstraněny přílohy jenž nebyly shodné s tématem a převedeny do samostatného tématu RS 343 retro setava

Naposledy upravil 1MHE dne 01 lis 2011 02:50, celkově upraveno 3

Offline Profil E-mail  

Předmět příspěvku: Re: Jak naložit s reproduktory Tesla ARN 6608 ARO 6604 ARV 1
PříspěvekNapsal: 19 lis 2010 00:41 
Řádný člen

že by se nenašel nikdo, kdo by napsal ,je to mimo,,

Offline Profil E-mail  

PříspěvekNapsal: 19 lis 2010 09:59