Poslední návštěva: Právě je 08 kvě 2026 16:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Schopný zesilovač
PříspěvekNapsal: 02 dub 2011 21:19 

Kraj: ČR - Liberecký
Dobrý den, sem velký fanoušek reprosoustav. Objednal sem si Subwoofer Kenwood KFC - W3013 s výkonem 400W RMS a maximálním 1200W, k tomu mám dva středové reproduktory. Problém je že nemám dost financí ke koupi profi zesilovače a proto píšu sem. Jsem docela zdatný elektronik a nějaké pájení a oživování pro mě nebude problém, studuju i tento obor ale v zesilovačích nejsem ještě moc zběhlý.

Chtěl bych vás požádat o radu/y, potřeboval bych chéma na kvalitní zesilovač , určitě výkonný alespon 250W , myslím si že by mohl stačit s tímto výkonem. Jsem schopný do toho investovat max. 1000,- Kč, chci jen aby to bylo pro subwoofer a dvě repro , čili 2.1, nějaké ochrany a regulace basů by mi taky bodlo ale na to je nejspíš předzesilovač.

Výkon reproduktorů je:
Subwoofer : 400W RMS - 1200W Peak
2x Satelit : 100W RMS - 250W Peak

Všem děkuju za rady , poučte mě , opravte mě , budu jedině rád , chtěl bych se v tom více zorientovat.
Díky

Offline Profil E-mail  

Předmět příspěvku: Re: Schopný zesilovač
PříspěvekNapsal: 03 dub 2011 23:19 
Řádný člen

Kraj: ČR - Středočeský
Za tu částku nepořídíš ani adekvátní trafo pro požadovanej výkon. Přidej nulu a vynásob dvěma.

http://forum.audioweb.cz/viewtopic.php?id=8751 pro představu, jak by mělo vypadat 250W pro subwoofer :mrgreen:

Offline Profil E-mail  

PříspěvekNapsal: 04 dub 2011 08:09 

Kraj: ČR - Moravskoslezský
Můžeš sáhnout třeba po modulech od Aldaxu, ale stejně cenově litr je fakt mimo, za to nic nepořídíš.

Ostatní: Denon DVD 3910, TU-1500AE, DCD 715, DRM 540, Dual CT 1462

Offline Profil E-mail  

PříspěvekNapsal: 20 dub 2011 08:43 

Jen na zacatek kde si hodlas poustet 250w?
A jen od boku si lasnu napsat ze ten tvuj basak utaha slusnej zesilovac s vykonem 50-75W.