Každej má svou pravdu. Mám známýho, co dělá na PC "takymuziku" a musí mít nejnovější nejvýkonnější mašinu, dycky ten SW instaluje několik dní, stovky GB samplů a nevím čeho, a výsledek je podobnej, jako když procházíš lisovnou
A asi nechápeš můj koment, když píšu že asi špatná implementace virtuálu na macos, tak to spíš znamená, že to asi neumíš nastavit tak, aby to chodilo dobře. A nebo používáš nevhodnej SW. A nebo to fakt nejde... Samozřejmě, pokud ten počítač má problémy sám se sebou, tak virtualizace ho úplně umrtví, ale o tom nediskutuju.
A jenom jestli to není s těma hudebníma SW podobně jako někdy před 15-ti lety DTP - to chodilo jenom na speciálních grafikách, super mašiny za těžký háky, a najednou někdo udělal nový verze sw, který dokázaly dobře využít v té době obvyklý HW a najednou jel Corel, Adobe ilustrator a další věci na úplně běžnejch mašinách použitelným způsobem. Podobně to proběhlo s CAD/CAM, střihem videa... Ale u muziky tohle nehrozí, protože ti, co to programujou, to píšou v nějakejch skriptovacích jazycích, a tím pádem tam SW extrémně plýtvá HW prostředkama, když výsledkem je něco, čehož datovej tok je sotva 2Mb/s. Třeba SW pro "USB dongle" dokáže bez problémů zpracovat minimálně 40Mb/s (dva kanály ze směšovače a AD převodníku v tom USB bazmeku) na vstupu, projde to DSP a výsledkem je cca 8Mb/s videa H264 co jde do grafiky nebo do souboru, to už je jedno) .
A tohle bez problému jede na jakýmkoliv 10 let starým celeronu v NB, bez jakýhokoliv zaváhání...
Co proti tomu dělá SW na zpracování zvuku? Vlastně nic, všechno je minimálně 10x pomalej.
Takže pokud se tohle má změnit, musí se změnit přístup k tvorbě tohoto druhu programů.
Samozřejmě třeba simultánní záznam z 50-ti audio linek 24bit/198khz SR a jejich digitální zpracování je jinde, ale to asi doma neděláš, nebo jo?