Poslední návštěva: Právě je 04 kvě 2024 11:04


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 19:59 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
tatko Tom píše:
Na rovine (= v mieste, kde by ho bolo možno predbehnúť) zašliapne plyn 3 milimetre pod podlahu no v každej zátačke stojí na brzdách (penis...)

Moje slova :D

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 20:22 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5958
Kraj: SR - Trenčianský
Merať spotrebu na stotiny je už imho skutočne úchylné. :roll:
Moja 300E-24 žerie v priemere 10-12L/100km...a vôbec sa za to nehanbí. A ani ja nie. V meste je to kľudne cez 20L. A to ani nemusím stáť stále na plyne...


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 20:33 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
:D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 20:44 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Říká se: Co žere, to se nesere :)
Ne že by to by úplně vždy pravda...

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 20:53 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2083
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
Asi 4 roky jezdím se služební Octávkou 2.0 TDI.I přes dřívější nevraživost vůči nafťákům jsem si to auto docela zamiloval. I když jedu hodně ostře celou cestu tak přelézt 6,5 je skoro nemožné.
Absolutně souhlasím s tím, že 1,6 TDI s pětkou je snad nejhorší auto s kterým jsem byl nucen taky párkrát jet...Pokud se snažíte o podobný styl jízdy jako s 2.0 tak hravě přelezete hranici 7 litrů.
Ale stejně je to úplně k ničemu, protože to ke všemu stejně ale vůbec nejede. Nejhorší je ,ale že pokud podřadíte z pětky na čtyřku, že se ale vůbec ale vůbec nic nestane. :? Možná to snad ještě zpomalí....


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 21:10 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5319
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Ve Světě motorů bylo koncem loňského roku srovnání O I 1,9 TDI 81 kW a O III 1,6 TDI 81 kW. A ač je Svět motorů skoro jako propagační tiskovina Schadefabriky, tak tady museli konstatovat, že ten 1,6 se vůbec, ale vůbec nepovedl. A ten pětikvalt s dloooouhou pětkou to zabíjí definitivně. Zatímco s 2,0 TDI řadím 1 - 2 - 3 - 5 - 6, někdy i 1 - 2 - 3 - 6 a pětikvalt by bohatě stačil, ta totálně nepružná jednašestka by uživila i sedmikvalt. Naopak mě pozitivně překvapila 2,0 TDI 110 kW - proti 135 kW jen nepatrně slabší výkony, zato minimálně o litr menší spotřeba. Věčná škoda té vlečky...

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 21:19 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2083
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
Tak nejsem divnej. :D To občasné přeskakování rychlostí občas taky provozuji a to auto si s tím bez problémů a krásně poradí. Jak se říká objem ničím nenahradíš. ;) U 2.0 to opravdu platí.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 21:28 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Ten 2.0 TDI 135 kW znám ze Superba v automatu a jo, jede to pěkně. Ale na benzínovou atmosféru kde se to pro výkon musí pořádně točit to nemá :)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 21:31 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11108
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
https://youtu.be/yBWyIalvSEE


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 21:45 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Já vím Tome, nemáš to rád :D

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 22:03 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2083
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
TheKytu buď v klidu. Mě stejně přijde, že ten človíček z toho odkazu nemá možná všech pět pohromadě... :D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 22:05 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Mně spíš přijde, že nám tím Tom chtěl ukázat že tohle tu děláme my :D

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 22:09 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2083
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
To jistě ne.To si určitě nemyslím.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 22:23 
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2010 12:04
Příspěvky: 11108
Bydliště: Náchod
Kraj: ČR - Královéhradecký
Neneé. Já jsem jenom hrozně moc chtěl taky něčím přispět do diskuze o autech. Abych nebyl out.
Jenomže tohle je asi tak všecko, co jsem schopen k problematice říct. Nevím ani, jestli to někomu pomůže.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 22:29 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Tak to pak jo. Já jsem si vzpomněl že jsi mi jednou říkal, že se hrozně nerad bavíš o autech, tak jsem to pochopil blbě :)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 úno 2017 01:19 

Registrován: 20 led 2009 23:43
Příspěvky: 1745
scarabeo píše:
Asi 4 roky jezdím se služební Octávkou 2.0 TDI.I přes dřívější nevraživost vůči nafťákům jsem si to auto docela zamiloval. I když jedu hodně ostře celou cestu tak přelézt 6,5 je skoro nemožné.
Absolutně souhlasím s tím, že 1,6 TDI s pětkou je snad nejhorší auto s kterým jsem byl nucen taky párkrát jet...Pokud se snažíte o podobný styl jízdy jako s 2.0 tak hravě přelezete hranici 7 litrů.
Ale stejně je to úplně k ničemu, protože to ke všemu stejně ale vůbec nejede. Nejhorší je ,ale že pokud podřadíte z pětky na čtyřku, že se ale vůbec ale vůbec nic nestane. :? Možná to snad ještě zpomalí....

Nevím no, dostali jsme tu 1.6 od novoty jako první verzi, co se vůbec do O2FL montovala. Výkon o pisl větší, než starší 1.9, sice menší krouťák, ale zato v širším spektru, maximum výkonu ve 4200 ot./min (!).
Musím kvitovat, že ač ta pětka byla fakt kurevsky dlouhá, tak se mi s tím autem jezdilo dobře, a na tu motorizaci jsem (v rámci moderních přeelektrizovanejch sraček) nemoh říct moc křivýho slova. Lítal jsem s tím jako splašený čert po celé republice. Do cca. 1500 sice TOTÁLNĚ mrtvý, ale pak se to velmi schopně sbíralo a skoro lineárně pokračovalo až k 5000. Mám v živé paměti, jak jsem na D1 řadil skoro pořád za 4, kterou jsem držel až do 180 a pak teprve odřazoval. Z kloboučnických rychlostí běžně za 2, kde se mi ale špatně trefoval meziplyn - čekal jsem, že to bude horší, sviňáci škodovácký motoráři to vcelku dobře maskovali, ale přecijen bylo znát, že přirozená odezva je tomu motoru cizí, a je spíš nalazen na pseudospotřebu. Trojku jsem pak řadil a držel snad přes 130, už si nevzpomínám, ale bylo to fakt zbytečně dlouze zpřevodovaný. Jezdil jsem za 6/100 a to si fakt nemyslím, že prasím pomalu.
Co mě hned překvapilo, že ač O2 v holobytu, tak stejně v tom bylo zpočátku celkem ticho, spíš než motor, bylo znát aerodynamický hluk. S přibývajícími kilometry a asi i víc v zimě bylo znát, že se pak motor - komonrejl nekomonrejl - rozezněl do typického chrchlavého ropazvuku.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 úno 2017 05:40 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5319
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Zorgu, já mám pocit, že Ty si ta čísla na papíře moc přetavuješ do jízdních pocitů.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 úno 2017 08:02 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5958
Kraj: SR - Trenčianský
Já mám OIII 1.6TDI 7G automat jako služební auto. Oproti tomu, na co jsem běžně zvyklý je to tupoučký a na dálnici ve vyšších rychlostech to žere, páč ten motor tomu těžkýmu autu jaksi nestačí, ale zase na hrkání po okreskách bych s tím neměl problém.
Papírový údaje mně taky nezajímají - nějaká statická čísla jako max. výkon, točivý moment nebo zrychlení z 0 na 100km/h neřeknou skoro nic. Daleko víc řeknou grafy průběhů výkonu + momentu a převodový poměry...ale stejně to chce osobní zkušenost na delší vzdálenost a v různých režimech.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 úno 2017 08:22 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2083
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
S tím řazením jsem to měl podobné. To jsi opravdu nucen to tak vytáčet, pokud chceš trochu jet.
Možná porovnávám neporovnatelné. Když ale jezdíš fakt dlouho s 2.0 tak je to pak velká bída.
Fakt je , že snad při normálním ježdění po městě a okolo komína to je celkem ok.
Na dálnici a hlavně venku když je neomezená rychlost a nedej bože pořádný stoupání k tomu tak je to auto chudák. Dobrovolně bych si 1,6TDI s pětkou určitě nikdy nekoupil. ;)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 21 úno 2017 09:09 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5319
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
TLU: On ten 7DSG to zvedne o level výš. Ta 1,6 TDI není sama o sobě takový průser, jako ta kombinace s tím roztahaným pětikvaltem. Šestikvalt není úplně nutný (i když je ostuda, že dnes to dává i Hnůjdaj do každé socky), jen kdyby byl ten 5M rozumně odstupňovaný. Tohle má prostě mezi kvaltama díry, které nutí to vytáčet až do nebes.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group