Poslední návštěva: Právě je 20 dub 2024 15:46


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 106  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 18 úno 2017 21:48 

Registrován: 04 zář 2010 21:56
Příspěvky: 116
Kraj: ČR - Královéhradecký
scarabeo píše:
:) Vyráběj se pěkný s..... Kamarád co roky opravuje auta, říkal, že už ho ta kvalita dílů obecně poslední dobou pěkně s....
Není to tak dlouho co mi praskl řemen k alternátoru. Byl tam cca 15 tisíc. Byl od firmy Gates takže vyložene ne nějaká s.... Originál od Renaultu vydržel přes 200000km. Ještě ,že jsem ho nevyhodil, tak jsem ho tam dal zpátky...
Taky pomalu zvažuju koupi něčeho nového, ale vůbec nevím. Na potvoru se mi vždycky líbily ta označení VTR,RS,AMG a pod. :) Většinou se ale vždycky kouknu na motorizaci a jsem zase v klidu. :)

Bacha na druhovýrobu, mám podobnou zkušenost. Originální kuláky na přední nápravě u starého Renaultu vydržely dvacet let a skoro 200 000 km, než začaly klepat. Koupil jsem před technickou nové z Autokelly a dobrý. Po dvou letech se podívám pod auto a gumičky na těch nových úplně rozsypané.... Naštěstí jsem mezitím ještě nevyhodil ty staré kuláky a tak jsem z nich gumičky vypreparoval a přeházel. Později mi na STK doporučili, abych vyměnil palivové hadičky pod nádrží, kolem podávacího čerpadla a filtru. Tak jo. To bylo na podzim. Renault už je takový skoro youngtimer, a tak s ním přes zimu nejezdím. V dubnu s ním vyjedu z pod boudy, všude smrdí benzín a pod autem mokro.... Nové palivové hadičky shnilé na hadry. Prostě ti ťamani co to dělají gumové díly pořádně neumí.
Brácha má pětkové BMW 520, tuším generace E39. Odešla mu vodní pumpa, koupil druhovýrobu a tři roky dobrý. Potom auto začalo mít stále větší tendenci vařit. Hledal všude možně, nakonec se podíval i na vodní pumpu. Originální měla odlévané oběžné kolo, druhovýrobní "bumdoplechu" a lopatky nabodované. No a ty lopatky prostě opadaly jak podzimní listí. Pár jich je dodnes zaseklých někde v hloubi motoru.
Takže nejrůznějším automagistrům Kelly, Stárlajnům a podobným pochybným firmám se vyhýbám obloukem a na aktuálně 29 roků staré auto kupuju většinu dílů ve značkovém servisu. Ono se to nakonec vyplatí.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 19 úno 2017 20:46 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Já jen nechápu, proč má furt někdo pocit, že díly z autosalonu na 30 let staré auto jsou jiný než to, co se kupuje v aftermarketu.
Díly, co člověk kupuje jako "origo" je taky ve skutečnosti jen přebalený Lemfoerder, TRW, INA, IWIS, SKF, VALEO, Sachs, ATE a ostatní značkový výrobci, co dodávají i pro prvovýrobu. Kupujte aftermarket je od renomovaných prodejců (co neprodávaj podezřele levný pajcy) a máte to samý, jako "origo". Nebo je snad někdo tak naivní a vážně věří tomu, že ty díly si dělá výrobce vozidel sám? Nebo že si výrobce vozidel dá speciální zakázku na 10ks dílů pro nějaký 30 let starý model v prvovýrobní kvalitě? Nebuďte směšní... Nikdo z vás by takovou dardu, co by to stálo nebyl ochotnej zaplatit. A kdo někdy dělal ve fabrice, kde se dělaj díly pro automotive, tak mu to je jasný.
Zkrátka, pokud má na nějaký uložení stabilizátoru nástroje do lisů ZF-Lemfoerder, pak tohle uložení najdete nejen v druhošce od značky LMI, ale ty samý kusy bude mít i výrobce vozů pod svou značkou. Taky několik dalších jako Febi atd.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 19 úno 2017 21:39 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
On si někdo vůbec myslí, že si všechno výrobce dělá sám? :)

Já třeba zrovna na 323F sháním uložení táhel řazení. U nás se to ale v druhovýrobě sehnat nedá a u Mazdy za to chtěj šílený prachy. Tak to asi zkusím objednat z ebaye... kdyby náhodou někdo veděl kde tu blbost sehnat, dejte vědět. Díky.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Naposledy upravil TheKytu dne 19 úno 2017 22:01, celkově upraveno 1

Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 19 úno 2017 21:59 
Řádný člen

Registrován: 30 kvě 2014 01:04
Příspěvky: 2082
Bydliště: lázně PDY
Kraj:
To si vážně nemyslím. Nejsem magor, ale řemen co vydrží 15tis je u mě prostě na ňoňo.
Nejlepší auto je takové které si nikdy nekoupíte.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 19 úno 2017 22:02 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
scarabeo: Jasně, tak to byl prostě nahovno řemen. Ono někdy i dobrá pověst značky neznamená že od ní koupíš dobrou věc no...

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 08:02 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
Scarabeo: Je to dáno nízkou cenou. Taky ten Gates nemusí být ve skutečnosti ani Gates, ale někdo, kdo to pro Gates (a možná i Dayco nebo Conti) vyrobil. Pak se nediv, že ten plastový řemen vydržel 15 000km. Taky jsem naposledy koukal, když jsem držel nový drážkový Contitech na A140. Už na dotek bylo jasný, že tenhle řemen bude horší, než původní a to markantně.
Když došli do Helly světla z Číny pro dvojkovou oktávku jako náhradní díl, část z toho šla dál jako origo díl Škoda, na část se markovala Hella a zbytek se odeslal dalším třem značkám. Tudíž jedno a to samé světlo mělo min. 5 různých "výrobců".
A takhle to prostě s těma dílama je...
Nikdy u starýho auta neměnte díl, pokud to není nezbytně nutný. Jinak se stane to, že lepší vyhodíte a horší tam dáte.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 10:06 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
A u novejch aut je to s kvalitou dílů lepší?

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 12:47 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Nevím jestli má cenu se tady ptát ale zkusím to - Neznáte někdo někoho v ČR kdo OPRAVDU UMÍ automatické převodovky? Nejznámnější je asi Kaps Brno/Kojetín, ale četl jsem na ně dost negativních recenzí...

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 15:01 

Registrován: 12 bře 2016 21:13
Příspěvky: 1805
Kraj: ČR - Jihomoravský
a co jako myslíš automatem?, to je hodně širokej pojem, od DSG, přes nějaký CVT až po hydraulicky ovládaný převodovky s hydrodynamickým měničem bez jakékoliv elektroniky.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 15:56 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011 19:11
Příspěvky: 5956
Kraj: SR - Trenčianský
TheKytu: Myslím, že ani ne. Kvalita dílů, jako třeba ložiska, se bohužel systematicky snižuje tím, jak se neustále musí snižovat cena. Některý věci bohužel ani nemůžu veřejně napsat, protože jsem u zaměstnavatele vázán mlčenlivostí.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 16:07 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Potřebuju dobrou firmu která dělá opravy/repase automatů. Těm je jedno jestli je to dvouspojka nebo měnič...opravit by měli všechno. Jinak já konkrétně řeším hydroměničový automat z roku 2003, takže to bude asi elektronicky ovládaný.

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 16:17 
Řádný člen

Registrován: 08 črc 2009 14:08
Příspěvky: 625
Bydliště: Košice
Kraj: SR - Košický
staffy a napr. subaru outback 2,0 alebo 2,5 benzín by bola zlá voľba? Poznám ľudí, čo napr. s 2,0 benzínom v XV jazdia dlhodobo pod 7,0. 2,5i je už na spotrebu asi iná káva, ale mne napr. na dieslovom focuse 1999 1,8tddi odišlo 2x vysokotlakové palivové čerpadlo tesne pred zámerom ho predať (2013, 2015, predaj jeseň 2015) a všetko čo sme na nafte ušetrili, tak som vrazil do toho, aby som ho vedel predať s repasovaným, auto bolo mimoriadne zachovalé na svoj vek a bolo mi ho ľúto dť na vrakovisko. Dodnes behá po košiciach. Vtedy som povedal, že nafta už nikdy, radšej benzín s atmosférou a vyššou spotrebou.
No a teraz máme druhý rok kiu ceed sw 2009 s 1,6crdi. Nevedel som nič rozumné benzínové zohnať, čo by nám vyhovovalo ako rodinné auto, tak som znovu skončil u nafty. A nehovoriac o tom, že tá papierovo silnejšia 1,6 sa s forďackou starou 1,8 nedá porovnať. Ford dlhodobo 6,4 a menej, Kia za dva roky dlhodobo 7,4. V meste ruku z rýchlostnej páky ani nedávam. Akurát že kia je oproti FF podstatne lepšie odhlučnená, ak vôbec môžme v prípade FF rozprávať o odhlučnení interiéru...
Takže za mňa benzín a atmosféra.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 16:26 
Řádný člen
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 20:28
Příspěvky: 5318
Bydliště: Čerčany - Vesnice u Železniční Křižovatky nad Sázavou
Kraj: ČR - Středočeský
Ciboha, ja jazdím s 2,0 TDI 135 kW, na plný céres, nešetrím ho, režim len mesto a diaľnica naplno, žiadne šolíchanie po okreskách a mne sa 7,0 v zime a 6,0 v lete zdá byť veľa, nie že do 1,6 dávať 7,4, kolega s 1,6 TDI 85 kW s odporným päťkvaltom okolo 5,0.
Atmosférických benzínov je už ako šafránu, pokiaľ sa bavíme o nových autách.

_________________
NOBLE BRICKS


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 17:36 
Řádný člen

Registrován: 08 črc 2009 14:08
Příspěvky: 625
Bydliště: Košice
Kraj: SR - Košický
Laminat, už to neriešim. Spotrebu sledujem pravidelným tankovaním do plna. Ešte pár mesiacov po zakúpení ma to držalo (výmena váhy vzduchu 100e) a potom som si povedal, že život je príliš krátky...
Áno atmosféry už skoro nie sú, ale tu sa riešia jazdenky.
Apropo, kolega práve kupuje nový peugeot 3008 SUV s 1,2 motorom... osobne si myslím, že za pár rokov sú atmosféry späť.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 17:48 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
K atmosférám: Pořád si je drží Mazda a rozhodně to nejsou technologicky 20 let staré motory a myslím, že k nim začne vracet víc automobilek...

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 18:03 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Spotreba:
Punto 55 1.1 benzín (motor cca 120000km), počas 6 rokov 6,13 litra
Mercedes 2.0D skoro 30-ročný (motor komplet pôvodný vrátane spojky! cca 750000 km) počas troch rokov 6,59 litra
Punto 1.9 JTD (motor 120000 km) počas roka a pol (dve zimy) 4,92 litra.
Hodne aj cez kopce, pomaly nechodím, to by som zaspal...
Toľko ku spotrebe.


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 18:15 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Stejně nechápu proč někdo řeší spotřebu. Pokud to nechlastá zrovna 20 litrů tak jsou to furt minimální částky proti tomu co to auto celkově stojí (pořízení, servis...)

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 18:28 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
Nevadí, že nechápeš. Nie každý má rovnaké podmienky, možnosti - niekomu je dobré auto za 100000 eur bez ohľadu na spotrebu, inému potrebné čím lacnejšie s čím menšími nákladmi :)
Teda ak nemáš potrebu riešiť spotrebu - rieš niečo iné :D


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 18:54 

Registrován: 16 zář 2014 21:12
Příspěvky: 1169
Bydliště: Brno
Kraj: ČR - Jihomoravský
Jasně, já taky neříkám že bych měl prachy na vyhazování, ani že bych měl auto za 100 000 eur a budu radši když to bude žrát 7 litrů než 10. Ale než jezdit jak posranej kvůli desetinkám na spotřebě radši teda zaplatím o litr víc :)

Tím nemyslím zrovna Tebe, ale pořád se někdo chlubí jak se svym tédéíčkem jezdí za čtyři na sto... :D

_________________
Creative SBX HD, Akai AM-32, ARS 9204-Godz rebuild, TM380, TM3120


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autá a všeličo okolo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2017 19:04 
Řádný člen

Registrován: 18 úno 2016 00:03
Příspěvky: 2757
Bydliště: Slovakistan
Kraj: SR - Trenčianský
"Milerád" ak bude príležitosť "hodím" s Tebou test prejazdu z miesta X do miesta Y :D
Spravidla "podbieham" Waze o 5-10% času aj s "vyšťanímsa"... a som sakra rád, že ono zas až tak moc nemerajú (všade)
Málokto vrátane mojej ženy mi vie tak kuevsky zdvihnúť krvný tlak, ako "vodiči na rovné cesty"...
Na rovine (= v mieste, kde by ho bolo možno predbehnúť) zašliapne plyn 3 milimetre pod podlahu no v každej zátačke stojí na brzdách (penis...)


Nahoru
Offline Profil E-mail  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 106  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

© LuKyss 2005-2012 | ReproMania.NET & ReproObchod.cz



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group