Poslední návštěva: Právě je 19 dub 2024 22:17


Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přenosný reproduktor
PříspěvekNapsal: 29 dub 2021 18:08 

Registrován: 07 bře 2020 10:52
Příspěvky: 35
Kraj: ČR - Středočeský
Ahoj všichni,

jsem nováček v oboru. Už jsem tu kdysi zkoušel založit jedno téma, ale to jste mě totálně rozcupovali za terminologii apod. a od projektu jsem upustil. Nicméně mě to pořád k nějakým audio projektům táhne a tak jsem se vybavil nářadím, abych se do něčeho mohl pustit. Jako první teď stavím domek na panenky pro dceru, ale jakmile jej dokončím (týden až dva), tak se pustím do prvního přenosného reproboxu. Bohužel stavím z měničů, ke kterým nemám žádné informace pro nějaké výpočty. Jde prostě jen o první pokus/experiment, při kterém si chci osahat jak práci s materiálem tak obecně si to prostě vyzkoušet, zjistit s čím budu mít potíže z hlediska povrchových úprav apod.
Nevěděl jsem, jestli to dát do sekce Hi-Fi nebo PA, protože se nejedná ani o jedno. Tak mě prosím neukamenujte, že to nemá v hi-fi nemá co dělat.

Komponenty
Zesilovač TPA3116 2.1 s bluetoooth - prodejce udává 2x50w + 1x100w (je mi jasný, že to tak úplně nebude, už jen proto, že to nebudu krmit 24V)
6,5palce basák z nějakých Genius 5.1 - píšou na něm 100w 8ohmu / nebo 2x 5,25 palce basový repro s 25w a 4 ohmy do série
2x vybrakovanej satelit Koda AV707S (ta jejich výhybka mi dělá starosti - když jsem to připojil na malej zesilovač, tak při nízkých frekvencích (50hz a méně) to znělo, jako kdyby do něj ta frekvence šla taky (upřímně nevim, jak zní tweeter, když do něj jde nízká frekvence,))
20x LiPo článek 4000mAh v konfiguraci 5S4P - battery pack ještě musím vyrobit, ale to jen pripájím pár drátků na balancer a hotovo
Reprobox bude z 18mm MDF