ReproMania.NET - Pro lepší zvuk http://www.repromania.net/domains/repromania.net/forum/ |
|
Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru http://www.repromania.net/domains/repromania.net/forum/viewtopic.php?f=16&t=7676 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Patliceq [ 29 čer 2018 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Zdravim, mal uz niekto problem s dodanim od Loudspeakerfreaks? Vo Februari tohto roku som objednaval nejake reproduktory a suciastky na vyhybky. Balik prisiel, sice 31/5 , ale prisiel. Problem je v tom ze neposlali vsetko, 4ks reproduktorov mi neboli dodane. Je to v podstate poznacene aj na stranke ako chybajuce. Presiel uz pomaly mesiac a nic nove, pisal som im viacej e-mailov ani na jeden samozrejme neodpovedali. Nevratili mi ani peniaze a zatial ani nedodali chybajuce reproduktory, ktore mimochodom uz ani nemaju v ponuke. V minulosti som s nimi nemal problemy, ale toto bolo posledny krat co som od nich nieco objednal. |
Autor: | marcin [ 29 čer 2018 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Vitaj v klube. Tiež som s nimi nemal nikdy problémy. Dodanie vecí, ktoré nemali skladom vždy trvalo dlho, ale nakoniec prišli. Reklamácie tiež neboli problém, obratom poslali ďalší menič a poškodený mi ostal. V apríli som objednával daytony, po mesiaci som stornoval dve objednávky. Jednu vystornovali a peniaze vrátili, na peniaze z druhej objednávky čakám doteraz. Tiež som im písal asi 5-6 mailov a žiadna odpoveď. Dnes som písal už aj na oddelenie reklamácii (doteraz iba na predaj), tak potom dám vedieť, či to pomohlo. Tie meniče, čo nemajú v ponuke nie sú náhodou daytony? Ukončili s nimi spoluprácu, takže už ani nebudú. Dayton som nakoniec objednal zo www.soundimports.eu a všetko prišlo za pár dní. Objednávku síce poplietli a namiesto reproduktoru a pasívu poslali dva pasívy. Komunikácia bola však výborná a obratom mi poslali predtlačený adresný štítok a jeden pasív som poslal späť na ich náklady. Ešte než som ho stihol poslať, mal som doma správny reproduktor. |
Autor: | Patliceq [ 29 čer 2018 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Vdaka za reakciu. Ano presne tak, objednaval som Daytony a myslel som si ze sa nieco stalo, ale preco nereaguju na maily a neriesia to, to si potom clovek hned pomysli co za firmu. Ja este skusim na nejake urady sa kontaktovat a tie peniaze nejak od nich dostat, je to len 72€ nastastie, ale aj tak sa ich nevzdam . Dakujem za stranku, tie zvysne veci doobjednam tam. |
Autor: | LuKyss [ 01 črc 2018 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Ahoj, bohužel mám také problém. Objednávka z 6.2.2018 na 1ks Dayton RSS315HF-4. Nikdo na emaily ohledně dostupnosti nereagoval. Tak se pokouším už pár týdnů rozesílat maily s odstoupením a žádostí vrácení peněz, nikdo nereaguje. Zkoušel jsem i z mého druhého e-mailu, kdyby jim to spadlo do spamu, což jsem nepředpokládal. Kontakty: Kód: sales@europe-audio.com logistics@europe-audio.com Jaký je ten reklamační e-mail? |
Autor: | TheLastUnicorn [ 01 črc 2018 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Stejný problém a samozřejmě se jedná o Daytony. Evidentně s nima úplně skončili. |
Autor: | marcin [ 02 črc 2018 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Ahoj, tu je reklamačný e-mail: Kód: complaints@europe-audio.com
|
Autor: | LuKyss [ 20 črc 2018 10:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Máte někdo nějaké novinky? U mě stále bez reakce. Vrácení platby neproběhlo. |
Autor: | marcin [ 29 črc 2018 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
U mňa takisto nič. Začal som to riešiť s bankou, kde som nahlásil reklamáciu platby za nedodanie tovaru. Keďže ide o zahraničnú platbu, celý proces môže trvať aj pol roka. |
Autor: | LuKyss [ 07 srp 2018 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
https://ca.trustpilot.com/review/loudspeakerfreaks.com |
Autor: | kodl [ 07 srp 2018 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
ještě že mi loni repráky přišly. Tak to se asi rozhodli zkrachovat. |
Autor: | LuKyss [ 08 srp 2018 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
marcin - asi myslíš toto: Citace: Při nedoručení zboží využijte chargeback, zpětnou platbu Pokud spotřebitel zaplatil svůj nákup přes internet platební kartou, zboží mu od prodejce nepřišlo a prodejce se nemá k vrácení peněz, může svoji banku požádat o použití nástroje zvaného chargeback, neboli zpětná platba. Banka spotřebitele obrazně řečeno stáhne zaplacenou částku zpět od banky obchodníka, pokud ten neprokáže, že zboží dodal. Podobně lze postupovat u některých systémů elektronických peněženek, které nabízejí centrum pro řešení sporů mezi prodávajícími a kupujícími. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení chargebacku. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem. Chargeback může být někdy jedinou možností, jak dostat své peníze zpět. Zdroj: https://www.nasepenize.cz/pri-nedodani- ... tbu-268746 Já platil bankovním převodem, europlatba, tam to takto nefunguje. |
Autor: | marcin [ 09 srp 2018 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Ano, to je ono. Uvidíme ako funguje ochrana spotrebiteľa v praxi Inak takto to riešili aj na jednom švédskom fóre, s tým, že jeden človek im to aj oznámil a doplnil, že ich nahlási aj na políciu. Obratom mu odpísali mail s ospravedlnením a peniaze poslali. Vyskúšal som to aj ja, som zvedavý či vôbec zareagujú. Tu je link na fórum: https://www.faktiskt.io/phpBB3/viewtopi ... =3&t=67570 |
Autor: | Patliceq [ 04 zář 2018 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Dačo nové ohľadom "reklamácie"? |
Autor: | marcin [ 10 zář 2018 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Zatiaľ nič nové, iba z banky prišlo toto vyjadrenie: "Dovoľujeme si Vás informovať o stave riešenia Vášho podnetu zo dňa 31.07.2018, týkajúceho sa prešetrenia transakcií realizovaných Vašou platobnou kartou. Do zákonom stanovenej lehoty sa nám aj napriek urgenciám, žiaľ, nepodarilo získať stanovisko protistrany. V riešení podnetu preto pokračujeme. Vzhľadom na uvedené Vás prosíme o trpezlivosť. Uisťujeme Vás, že Váš podnet spracujeme v čo najkratšom možnom čase, po prijatí všetkých potrebných podkladov a vyjadrení od obchodníkov a ich bánk. O konečnom stanovisku Vás budeme bezodkladne informovať." |
Autor: | marcin [ 23 zář 2018 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Ani som moc nedúfal, ale táto správa naozaj potešila, palec hore TB. radi by sme Vás informovali, že reklamácia transakcie, realizovanej prostredníctvom platobnej karty......bola v rámci medzinárodného reklamačného konania ukončená. Dovoľujeme si Vám oznámiť, že v priebehu najbližších dní poukážeme sumu reklamovanej transakcie v celkovej výške 246,67 EUR v prospech Vášho kartového účtu. |
Autor: | LuKyss [ 24 zář 2018 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Gratuluji, to teda zírám, super!!!! |
Autor: | Petr Berka [ 24 zář 2018 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Loudspeakerfreaks nedodanie tovaru |
Nejde tu dát "thumbs up" Taky gratuluju. Mám s Paypal podobnou zkušenost. Kupující je překvapivě dost ochráněn, když jedná včas. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |